Jeg kan stå inde for salgstalen
Focus har ændret mit forhold til telemarketing. De er seriøse og kan sælge møder. Også selv om jeg helst vil ud og snakke om komplekse procesforløb.
De gør det, du ikke får gjort
Da vi prøvede telemarketing af første gang, var det med en vis skepsis, vi gik ind i forsøget. Vi havde jo prøvet selv og vidste, hvor svært det var at komme igennem derude. Men nu er vi i gang med tredje salgsrunde, og samarbejdet har været glimrende.
Vi vil gerne ud og præsentere det, vi kan. Til interesserede købere. Vi skal jo ikke have møder for mødernes skyld. Det var nok en af de grundlæggende årsager til vores indledende skepsis. Frygten for at dem, vi skulle møde, ville være bondefanget af en kanonsælger – og derfor ret uinteresseret i os. Det var ikke tilfældet.
Focus Telemarketing har hjulpet os med at sælge møder om vores kompetencer inden for onlinemagasiner som forretningsmodel, branding ved hjælp af Facebook og interne værdiprocesser som murbrækker for ekstern succes.
Det kræver træning og bestemte værktøjer at få succes via telefonen. De kompetencer har vi ikke selv. Desuden er det jo en gammel regel, at du skal lave new bizz, når du har allermest travlt. Selv om reglen er gammel, er den nu helt rigtig. Der er bare et problem: Du får den aldrig efterlevet – med mindre du sætter
Focus på opgaven. Det kan varmt anbefales.
Kim Gørlitz
Direktør
www.redink.dk