Selected Media

Dialog Factory

”Jeg plejer normalt ikke at sige ja til møder…”. Den sætning har jeg hørt utallige gange, når jeg kommer til et møde, som Focus Telemarketing har booket – og det er jo forståeligt nok, for det er tit travle direktører og marketingchefer i større virksomheder, Dialog Factory gerne vil have i tale. Ordene dækker dog ikke over revolversalg eller at folk har fået vredet armen rundt. Tværtimod. Tit får jeg ros for, at bookeren hos Focus Telemarketing har været meget vidende og har ramt noget centralt, så nysgerrigheden er blevet vakt.

Baggrunden er naturligvis kvaliteten af mødebookeren, men det er ligeså meget metoden med at udvikle og raffinere et koncept, som rammer det helt rigtige budskab. Det er Focus Telemarketing helt suveræne til. Da vi startede ud, overraskede de mig ved at vinkle min historie helt, helt anderledes end jeg selv havde tænkt mig – og det virkede.

Mange af de bedste succeshistorier Dialog Factory har – og ikke mindst de prisvindende cases – stammer fra møder booket af Focus Telemarketing.

Rolf Carlsen

Direktør

www.dialogfactory.dk