Hos KRUUSE A/S har vi gennem de seneste godt 2 år været igennem en succesfuld turn-around med fokus på uddannelse, effektivitet og indtjening. Allerede fra starten vidste vi, at vores professionelle Kundeservice skulle udvikles fra at være en ren ordremodtagelse og rådgivning, til også at forestå mersalgsprocessen.
I den forbindelse fik vi fornøjelsen af at stifte bekendtskab med Casper Dreymann. Han satte, med sine yderst effektive værktøjer, fokus på kropssprog, ordremodtagelse, mersalgsprocessen og konflikthåndtering.
Vi er endnu ikke helt i mål med vores forløb, men forventer at sætte et foreløbigt punktum i foråret 2011. Til den tid afslutter vi den uddannelse, der har kørt over 6×2 dage med et teoretisk og praktisk ”on location” forløb. Mersalget er steget med 10-15 % , men har forventet potentiale til langt mere, når Casper er færdig med den sidste del.
Henrik Pries
Kundeservicechef
http://www.kruuse.dk/