Electrolux Home Products Denmark
Processen at gå fra passivt ordrekontor til aktivt salgskontor hos Electrolux.
Personalet blev undervist af Casper Dreymann fra Focus Telemarketing A/S
Kurset var meget udbytterigt. Casper Dreymann er en meget positiv og motiverende person.
Kurset startede med lidt teori. hvorefter det gik over i praksis, hvilket var sjovt og spændende. Casper var meget konsekvent på en positiv måde. Han spredte smil på læben og afholdt kurset med rigtig godt humør. Han havde altid en munter tilgang til opgaven/undervisningen, men var hele tiden meget målrettet og seriøs med projektet.
Casper formåede at få personalet til at overskride deres egne grænser, uden at det gik ud over deres tryghed ved at indtræde i en ny rolle.
Faktisk formåede han at få alle med, også dem som vi troede havde svært ved at flytte sig. Han benyttede sig både af fælles undervisning, men også personlig coaching.
Selv om kurset er slut, følger han gerne op. Har vi eventuelle spørgsmål, står han gerne til rådighed, da dette skal blive en succes. Han accepterer ikke en fiasko for Electrolux.
Han havde en ”stor værkstøjskasse” med, forstået på den måde, at han hele tiden havde en løsning på en problemstilling. Virkede det ikke på den ene måde, ja så fandt han hurtigt en anden løsning, og altid med succes.
Electrolux kan i allerhøjeste grad anbefale Focus Telemarketing til andre virksomheder.
Vi har allerede haft udbytte af hans kursus, og payback på investeringen er vi sikre på at få.
Helle Højlund
Salgskoordinator
http://www.electrolux.dk/