services mood

Fra service til salgskanal

Tør du ringe til nye kunder?

Tør du ringe til nye kunder?

Lær at mestre mødebooking – hvor nemt det kan gøres og hvordan du kommer til at elske det!

At booke nye kundemøder på telefonen er noget de fleste hader, og er i salgsverden blevet overspringshandlingernes faste ankerplads. Men da det ofte er den eneste vej til en ny ordre – kan du lige så godt elske det, for det forsvinder ikke ved, at du hader det!
Vil du have flere møder i kalenderen med nye eller eksisterende kunder?
Mangler du praktiske værktøjer til at få booket de gode møder?

Følgende temaer bliver gennemgået:

  • Opbygning af telefonsamtalens faser
  • Konceptbeskrivelse/produktpræsentation
  • Håndtering af indvendinger
  • Afslutningsteknikker, så mødet kommer i hus
  • Stemmeføring og kropssprog
  • At arbejde med manuskripter

Kontakt Casper Dreymann, hvis du vil vide mere om vores kurser. Tlf: 8220 2400