services mood

Fra service til salgskanal

Afholdelse af kanvasmøder

Afholdelse af kanvasmøder

Kan du få mere ud af dine salgsmøder og kan strukturen forbedres?

Her er kurset der indeholder gennemprøvede og effektive teknikker til afholdelse af de gode salgsmøder. Kurset er meget intensivt og der bliver krævet meget af dig fra start til slut.

Kurset er en blanding af teori og praktiske øvelser som gennemføres og evalueres under kurset. Dagen struktureres omkring mødet fra indtræden i virksomheden, igennem modtagelse, indledningen, præsentation af produktet forhandlingen samt afslutning, så ordren kommer i hus!
 

Indhold i hovedtræk 

  • Opbygning af mødets faser 
  • Mødeforberedelse
  • Indtræden i virksomheden
  • Modtagelsen
  • Roller
  • Indledning til mødet
  • Signaler
  • Præsentationsteknik 
  • Præsentation af jeres virksomhed
  • Præsentation af ”produkterne”
  • Stemmeføring
  • Kropssprog
  • Forhandlingsteknik
  • Afslutningsteknik så ordren kommer i hus
  • Afslutning og udgang fra virksomheden
  • Indvendingsbehandling på produkterne
  • Opfølgning pr. telefon
  • Mødets faser
  • Tilbud
  • Lukketeknik
  • Indvendingsbank
  • Pipeline styring
  • Lukketeknik pr. telefon
  • Evaluering

 

Dit udbytte af kursus

  • Du kan strukturere et professionelt salgsmøde 
  • Du er i stand til at fange købs signaler under mødet
  • Du kan arbejde med og forstå vigtigheden af stemmeføring og kropssprog
  • Du kan videreudvikle dit salgstalent i fremtiden
  • Du kan følge op på mødet pr. telefon
  • Du kan sælge når du går hjem

Kontakt Casper Dreymann, hvis du vil vide mere om vores kurser. 
Tlf: 8220 2400