kundeservice

Går I med overvejelser om at outsource hele eller dele af jeres kundeservice? Oplever I i
spidsbelastningsperioder, at svartiden i kundeservice bliver for lang? Eller vil I have mere ud af jeres kundeservice? Så har I mulighed for at lade Focus besvare jeres kundehenvendelser. 

Vi tager altid telefonen
Når kunderne ringer med spørgsmål, udfordringer og behov for hjælp, er det vigtigt, at telefonen altid bliver taget, at de ikke venter for længe, og at de får en god oplevelse.

Hvis du vælger at outsource din kundeservice til os, får du erfarne og servicemindede
medarbejdere, som tager opkaldene fra dine kunder. Vores medarbejdere er veluddannede og trænede i at tale med kunder, og I er selv med til at klæde dem på til at udføre kundeservice i lige netop JERES virksomhed.

I bestemmer, om vi skal hjælpe jeres kunder med deres udfordringer, eller blot stille dem videre til relevante kontaktpersoner i jeres virksomhed. Uanset hvad, gør vi vores bedste for at give dine kunder en god oplevelse.

Få mere ud af din kundeservice
Ofte har kunderne et eller flere udækkede behov, når de ringer til kundeservice. De behov er vi gode til at afdække. Kundeforståelse, salg og mersalg ligger i vores medarbejderes DNA.

Ofte kan vi være med til at skabe en bedre forretning end en traditionel kundeserviceafdeling, som ikke er lige så mindet på salg til kunden. Hos Focus ser vi salg og mersalg som en rigtig god service for kunderne – for det er vigtigt, at de har de produkter, som passer til deres behov.

Vi har både mulighed for at lave en aftale om fast outsourcing af kundeservice eller blot hjælp i perioder med spidsbelastning.

Vil du have sikkerhed for, at telefonen altid bliver taget hurtigt
– så kontakt Anders Grønvald og få et tilbud på en aftale om kundeservice!