Strategi

Koncept laver vi sammen

Resultater

Dit salg er vores fokus

Fokus

På de rigtige ord

Mål

Finder vi i fællesskab

Dit brand

Vi "oversælger" ikke

Succes

Mulighederne er mange

Uddannelse af kundeservicemedarbejdere

Kurset er opbygget til kundeservicemedarbejderne som har den daglige kontakt med kunder pr. telefon


Kursusformål

  • Udvikle og videreuddanne de interne kundeservicemedarbejdere.
  • At implementere et øget kundeservice og salgsfokus som efterfølgende let kan fastholdes i hverdagen.
  • At øge fokus på optimeringen af samtalerne så kunderne undgår kø
  • Sikre de svære samtaler gennemføres professionelt. 
  • Implementere aktivt mersalg, baseret på eget koncept
 
Indhold
Kurset indeholder nogle af de mest gennemprøvede og effektive teknikker inden for kundeservice. 
 
Indhold i hovedtræk dag 1
  • Velkomst og individuel afklaring af ønsker til kurset.
  • Opbygning af telefonsamtales faser
  • Omvending af kunden i forbindelse med reklamation eller forespørgsel 
  • Konceptbeskrivelse/produktpræsentation
  • Mersalg
  • Kropssprog
  • Stemmeføring
  • Afslutningsteknik, styring
  • Indvendingsbehandling på produkterne
  • Motivation i hverdagen
  • Udarbejdelse af eget manuskript
  • Praktisk individuel træning på pladserne
  
Indhold i hovedtræk dag 2
  • Udgående samtaler med henblik på opfølgning på tilbud / winback.
  • Samtalens opbygning
  • Indledning
  • Appetitvækker
  • Dialog 
  • Salg/møde/win-back
  • Lukketeknik
  • Kvalitetssikring
  • Optimering i salgsprocessen
  • Motivation og samarbejde
  • Praktisk individuel træning på pladserne
  • Opfølgning på samtaler/tilbud og leads
  • Hver medarbejder får personlig sparring og plan for fremtiden
  • Afslutning spørgsmål 

 

Opfølgning med ledelsen med evaluering af projektet og de enkelte kundeservicemedarbejdere. Oplæg til udvikling af hver enkel kundeservicemedarbejder, samt en udviklingsplan for kundeservicecentret

Kontakt Casper Dreymann, hvis du vil vide mere om vores kurser. 

Tlf: 8220 2400