Kræftens Bekæmpelse

Samarbejdet mellem Kræftens Bekæmpelse og Focus Telemarketing

I foråret 2009 indledte Kræftens Bekæmpelse´s Telemarketing afdelinger (Privat/Erhverv), et spændende samarbejde med Casper Dreymann.

Fokusgruppen: vore ledere og supervisorer i salg.
Formålet: at indøve værktøjer til at kunne motivere vore ledere og phonere til mersalg samt selvstædig konflikthåndtering, således relationer og samarbejde bevares.

I fint samspil mellem Casper og os, blev et flot 3 dages uddannelsesprogram sammensat. Hovedvægten blev lagt på dialogbaseret undervisning + praktisk træning. På Caspers dejlige uhøjtidelige og energiske stil, blev det til 3 helt fantastiske inspirerende og udfordrende dage for os alle.

Der blev gennemgået og trænet nye måder at nå sine resultater på, sat fokus på de ting vi allerede gjorde godt (dem skulle vi jo have mere af) samt slidt og grint i den gode sags tjeneste. Derefter blev disse afprøvet i praksis LIVE, for derefter at blive evalueret igen. En fantastisk lærerig måde, som gjorde at alle sluttede forløbet med let omsættelige nye værktøjer til at implementere i dagligdagen.

Her godt et år efter endt uddannelse, har vi stadig formået at fastholde energien og ikke mindst de flotte salgsresultater vi fik med som resultat af uddannelsen.

Kræftens Bekæmpelse Telemarketing afdelinger takker for et supert givtigt samarbejde, som vi bestemt vil følge op.

Bettina Martens
Kundeservicechef
Kræftens Bekæmpelse

http://www.cancer.dk/