Strategi

Koncept laver vi sammen

Resultater

Dit salg er vores fokus

Fokus

På de rigtige ord

Mål

Finder vi i fællesskab

Dit brand

Vi "oversælger" ikke

Succes

Mulighederne er mange

Instituttet for fremtidsforskning

Focus arbejder målrettet, professionelt og systematisk og tilfører på den måde stor værdi til vores salgsarbejde. Focus har hjulpet os med at sælge kurser og magasiner, og de har formået at formidle indholdet af komplekse produkter og sælge disse produkter til nye kunder – og dermed bidraget både til vores bundlinje og tilført os new biz. Jeg giver Focus mine varmeste anbefalinger

Trine Aagaard Sørensen 
forretningsudviklingschef

SCENARIO udgives af Instituttet for Fremtidsforskning i København. Det er et videnstungt magasin med artikler, interviews og med svært tilgængeligt stof om mulige fremtider, business, kommunikation, medier, videnskabelige gennembrud, teknologiske landevindinger, købsadfærd og scenarier. 

Vores målgruppe er ledere og mellemledere på et højt beslutningsniveau i større virksomheder, og vi havde umiddelbart svært ved at se magasinet solgt gennem et telemarketingbureau. 

Vi giver ikke større rabatter, abonnementsprisen er højere end hos almindelige månedsblade, og frem for alt synes vi ikke, vi hører til i kategorien af varer, der bliver solgt over telefonen af en tilfældig sælger.

Men efter et halvt års samarbejde med FOCUS er vores syn på telemarketing, som det foregår her, vendt 180 grader. Sælgerne er ikke tilfældig valgt, de er dygtige, og godt rustede til opgaven. FOCUS krævede, at vi selv bidrog til en grundig briefing af sælgerne, og som kunde fornemmer man, at ens produkt bliver taget alvorligt. Alle spørgsmål vedr. salget besvares hurtigt, vi får input til at øge sælgernes motivation, og fungerer salget ikke, tages der hurtigt fat om problemet. 

Nu kunne vi slet ikke forestille os, at vores magasin ikke skulle sælges af FOCUS, og vi ser frem til endnu et godt år.

Christine Højlund Andersen
Redaktør på SCENARIO

http://www.iff.dk/

Copenhagen Institute for Futures studies 

Instituttet for Fremtidsforskning